POPULARITAS SELEBRITI SEBAGAI ALAT KOSMETIKA POLITIK
Abstract
Keywords
Full Text:
PDF (Bahasa Indonesia)References
Asfar, M. (2006). Pemilu dan Perilaku Memilih 1995-2004. Surabaya: Pustaka Eureka.
Boorstin, D. J. (1992). The Image : A Guide to Pseudo-events in Amerika. New York: Random House.
Budiardjo, M. (1977). Dasa-dasar Ilmu Politik. Jakarta: PT. Gramedia.
Burke, P. (1978). Popular Culture in Early Modern Europe. London: Temple Smith.
Cohen, B. (1963). The Press and foreign policy. NJ: Princeton University Press.
Fatah, E. S. (2004). Caleg Selebriti Perempuan : Dari Perlengkapan ke Pelaku Politik. Jurnal Perempuan, Jakarta.
Fatwa, A. (2009). Potret Konstitusi Pasca Amandemen 1945. Jakarta: PT.Kompas Media Nusantara.
Firmanzah. (2007). Marketing Politik. Jakarta.
Guardini, F. (1996). Old and New, Modern and Postmodern : Baroque and Neonaraque. Mc Luhan studies.
Liddle, S. M. (12010). Indonesia : personalities parties and voters. Democracy Nolume 21.
LSI. (2001). PEMILIH MENGAMBANG DAN PROSPEK PERUBAHAN KEKUATAN. jakarta.
Mietzner, M. (2009). Political opinion polling in post authoritarian Indonesia Catalyst or obstacle to democratic consolidation. Bijdragen tot de Taal-, Land- en.
Strinati, D. (2003). Popular Culture : Pengantar Menuju Teori Budaya Populer. Yogyakarta: Bentang.
Sufyanto. (2015). Selebritisasi Politik. Bandung: Nusa Media.
Surbakti, R. (1997). Partai, Pemilih dan Demokrasi. Yogyakarta: Pustaka Pelajar.
DOI: https://doi.org/10.24198/cosmogov.v3i1.12640
DOI (PDF (Bahasa Indonesia)): https://doi.org/10.24198/cosmogov.v3i1.12640.g5711
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2017 CosmoGov: Jurnal Ilmu Pemerintahan

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Cosmogov: Jurnal Ilmu Pemerintahan is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.


